
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Aby odstąpić od umowy zawartej na sklep.assenta.pl należy przesłać zwracany towar wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu Towaru i paragonem.
Kupujący odsyła zwracany towar na swój koszt. Zwracany towar powinien być odesłany w oryginalnym opakowaniu, bez śladów używania.
Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji do pobrania:
formularz_zwrotu
REKLAMACJE:
Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji towaru w okresie 1 roku od jego otrzymania przez Kupującego. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Można skorzystać z formularza zamieszczonego powyżej.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem. Towar wadliwy zostanie w tym okresie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne u Sprzedającego Towary do wyboru. Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać dowód sprzedaży (paragon lub fakturę).
Reklamacji nie podlegają: - obuwie brudne, naturalnie zużyte, - części wymienne np. fleki lub sznurówki, - uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozerwanie, naderwanie, zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp), - uszkodzenia spowodowane brakiem lub nieprawidłową konserwacją, - przebarwienia stóp przez obuwie, wygoda obuwia, przemakanie obuwia ( o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).
WYMIANA:
Aby wymienić towar złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu.
Uwaga! Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.
Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!